piątek, 24 stycznia 2014

Fokus Na Oczy

Cześć przedwczoraj miałam gościa i postanowiłyśmy trochę ruszyć wyobraźnią i coś zmalować a oto efekty jakie nam wyszły :)

Jak widzicie Patrycja nie potrzebuje się malować ale chciałyśmy poeksperymentować tzn. Ja chciałam i oto co wyszło 

na całą buzie użyłam podkładu z miss sporty - u mnie już na wykończeniu 
pod oczy użyłam lekkiego korektora z bell
 na oko nałożyłam jasny rozświetlający cień i zmieszałam go z taką brudną zielenią w akcji również jest tu mój nowy eyeliner z miss sporty i oby dwie maskary których robiłam recenzję usta pomalowałam bezbarwnym błyszczykiem 







Ten makijaż należy do jednych z bardziej połyskujących makijaży jaki zrobiłam preferuje maty ale to duo cieni których użyłam całkiem nieźle współpracują i podoba mi się ten efekt mam nadzieję że Wam się tez spodoba piszcie swoje opinie na ten temat

xoxo :)



4 komentarze:

  1. Podoba mi się, lubię połyskujące, umożliwiające "zabłysnąć" ;)
    Makijaż często uzupełniałam połyskującymi cieniami..
    Buziaczki :*
    patussa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń